Målinger giver jer indsigter, som I kan bruge til at udvikle forretningen, kulturen og organisationen. Det giver grundlag for højere tilfredshed blandt kunder og medarbejdere og dermed bedre resultater.
Målingerne kan indarbejdes i udviklingsforløb eller gennemføres som selvstændige målinger.
Vi gennemfører tilpassede målinger enten via vores egen platform, VidenBarometer®, eller i samarbejde med forskellige kompetente analysefirmaer med hvert deres speciale. I kan bruge indsigten til at udvikle forretningen, kulturen og organisationen, så både medarbejderne og kunderne bliver mere tilfredse.
Uanset hvilken type I har brug for, kan vi hjælpe jer med at designe den rette løsning. Med vores indgående kendskab til den finansielle sektor tilbyder vi jer sparring – både før, under og efter målingen.
Adfærdsmålinger
Støt medarbejdere i at give bedre rådgivning, bedre kundeoplevelser og mere salg.
Kundeundersøgelser
Få indsigt i jeres kunders virkelighed og perspektiv for at forbedre kunderelationen.
Lederevalueringer
Få indsigt i, hvordan man kan lykkes endnu bedre som leder med en 360 graders evaluering.