Peter Jensen
Chefkonsulent
Ledelse, salg & strategi
Du kan møde Peter, når han som facilitator ude i organisationen skaber sammenhængskraft mellem strategisk intention og forandring i hverdagen.
Han løser konsulentopgaver inden for udvikling af ledelse og organisation samt eksekvering af strategi. Han står for eksempel for strategiske forløb i kompetenceudvikling, facilitering af workshops, coaching og træningsprogrammer med udvikling af medarbejdere, teams og ledelse, personlig udvikling og kommunikation samt procesledelse.
Han underviser på flere af vores kurser i ledelse og på vores lederuddannelse Master i Ledelse.
Peter brænder for at være med til at flytte folk og skabe resultater, der gør en reel og værdiskabende forskel for de mennesker og organisationer, han møder.
Peter Jensen er oprindeligt finansuddannet og statsautoriseret ejendomsmægler. Han har en BA i voksenpædagogik og en HD i Organisation. Han har siden suppleret med uddannelser som proceskonsulent, projektleder og Master i NLP og er desuden certificeret i værktøjer til personprofiler og tests som MBTI, Insights, KP personprofil, Garuda, DiSC og Personlig Effektivitet.
Læs mere om Peter og hans baggrund på hans profil på LinkedIn