Både privatkunder og virksomheder bliver presset af den økonomiske virkelighed.
En del rådgivere har slet ikke prøvet denne type krise før. Andre har måske glemt, hvordan de skal håndtere at sige nej til noget, man i mange år har sagt ja til.
Her finder du det kursus eller forløb, du har brug for, så du står stærkere i den svære samtale.
Alle forløb kan tilpasses, så det passer lige præcis til jeres specifikke behov.
Læring om den svære samtale
Privat eller erhverv? Fag eller adfærd? Online, fysisk, introduktion eller ekspertviden. Det er jeres behov og udfordringer, der afgør, hvad der er den rigtige løsning for jer.
Vi har en række muligheder, som kan styrke jer i jeres svære samtaler med kunderne. Tøv ikke med at tage fat i os, hvis du har spørgsmål eller ønsker.
Den svære samtale i medierne
FinansWatch 28.11.22: Banker forbereder ansatte på svære samtaler med kunderne
”Hvis man som rådgiver har en samtale med en kunde, der er ked af det og står i en svær situation, kan man godt opleve, at kunden kan komme til at vende det mod sin rådgiver og rådgiveren kan komme til at tage det som en personlig anklage. Der er det vigtigt, at vi kan gå efter bolden,” siger direktør Kim Mouritsen fra Sparekassen Danmark bl.a. i artiklen. Læs hele artiklen på FinansWatch (kræver abonnement)
FinansWatch 28.11.22: Uddannelsescenter oplever uset efterspørgsel efter hjælp til at håndtere krisesamtaler
”Jeg har arbejdet i FU i mange år, og jeg har sjældent oplevet en så massiv efterspørgsel som den, der er nu efter at få hjælp til at håndtere den svære samtale,” siger kunde- og markedschef Claus Godt Hansen. Læs hele artiklen på FinansWatch (kræver abonnement)