FU udsætter planlagte aktiviteter med fysisk fremmøde

FU udsætter planlagte aktiviteter for at hjælpe med at begrænse udbredelsen af COVID19. Foto: CDC on Unsplash
FU følger de officielle udmeldinger angående coronavirus (COVID-19). Derfor udsætter vi alle planlagte aktiviteter med fysisk fremmøde i den anbefalede periode.

Opdateret og redigeret 23. marts

I lyset af myndighedernes udmelding onsdag den 23. marts 2020, udsætter vi alle aktiviteter med fysisk fremmøde t.o.m. 13. april.

Få overblik over alle FUs nyheder og tiltag i forbindelse med udbruddet af coronavirus her


Hvis du er tilmeldt et forløb i perioden

Vi arbejder på højtryk for at finde løsninger for alle berørte deltagere og virksomheder. Som udgangspunkt udsætter vi alle forløb. Det betyder, vi finder en ny dato til de berørte forløb.


Hvis du har planer om at tilmelde dig et forløb efter 13. april

På nuværende tidspunkt går udviklingen hurtigt, og myndighedernes anbefalinger ændrer sig løbende. FU udsætter indtil videre alle aktiviteter med fysisk fremmøde t.o.m. 13. april.

Fleksibilitet ved ombookinger: Melder du dig til et kursus eller en temadag på FU i denne tid, giver nye, midlertidig vilkår dig mulighed for at ombooke eller aflyse med en uges varsel uden omkostninger.

Vi fokuserer på digitale alternativer

FU tilbyder allerede i dag stærke, digitale løsninger. Det fokus intensiverer vi i den kommende tid, så vi er i stand til at tilbyde digitale alternativer til de af vores kunder, der ønsker det.

Kontakt os hvis du har spørgsmål

Hvis du har spørgsmål, skal du ikke tøve med at kontakte os. Vores gode medarbejdere i supporten sidder klar.


Vi har opfordret FUs medarbejdere til at arbejde hjemme i videst muligt omfang, men du kan fange os som altid på mail eller telefon.

 

 

Seneste nyheder fra FU

Pension: 21. februar 2025

”Jeg elsker pension”

Kundefokus: 30. januar 2025

"Kundefokus" vinder genklang

Lovpligtig læring: 30. januar 2025

Nye EU-krav til AI-kompetencer

Uddannelse: 19. december 2024

Populære uddannelser får makeover

Kundetilfredshed: 17. december 2024

Rådgiveren og indsigt afgør kundernes valg