Gør som Nordea og få flere online-møder!

Chefkonsulenter fra FU rejser land og rige rundt og nogle af dem underviser i Digital Kommunikation på åbne og lukkede hold. Og deltagerne får stort udbytte. Læs her om en glad og tilfreds kunde.

En velfortjent ferie er altid ekstra rar – og det er den for underviserne på Digital Kommunikation. De evalueringer, vi modtager viser nemlig stadig, at de gør en stor forskel for deltagerne.

Simone Wejlemand, leder i Nordea, havde bestilt en lukket kursus i Digital Kommunikation til sin personalegruppe. Helt uopfordret skrev hun efterfølgende en personlig tilbagemelding til underviseren Kasper Tougård blandt andet disse ord:

 

Siden dit besøg har vi øget antallet af Onlinemøder med 7%.  

Den feedback mine medarbejdere er kommet med, har taget udgangspunkt i en masse rosende ord til dig.”
 

Simone Wejlemand uddybede yderligere, hvordan undervisernes små fifs og hvordan kursets redskaber til online-møder gav dem tryghed i at holde online-møder.

Nu ved de - blandt meget andet - hvordan kunden oplever et online-møde, og hvordan de skifter mellem forskellige systemer og platforme.

Denne personalegruppe i Nordea ønskede endda en overbygning af kurset. Det har FU dog ikke på hylderne endnu, men det overvejer vi – og indtil videre kan vi som altid tilrettelægge et skræddersyet forløb 100% tilpasset jeres behov.

Tak for ordene og god ferie til Kasper og hans kolleger samt Simone og hendes afdeling.

Malene Buus Møller

Kontakt Malene, hvis du vil høre mere om kurset

Malene Buus Møller

Kunde- og markedsafdelingen

8993 3382

mbm@finansudd.dk

Seneste nyheder fra FU

Pension: 21. februar 2025

”Jeg elsker pension”

Kundefokus: 30. januar 2025

"Kundefokus" vinder genklang

Lovpligtig læring: 30. januar 2025

Nye EU-krav til AI-kompetencer

Uddannelse: 19. december 2024

Populære uddannelser får makeover

Kundetilfredshed: 17. december 2024

Rådgiveren og indsigt afgør kundernes valg