Gør som Nordea og få flere online-møder!
Chefkonsulenter fra FU rejser land og rige rundt og nogle af dem underviser i Digital Kommunikation på åbne og lukkede hold. Og deltagerne får stort udbytte. Læs her om en glad og tilfreds kunde.
En velfortjent ferie er altid ekstra rar – og det er den for underviserne på Digital Kommunikation. De evalueringer, vi modtager viser nemlig stadig, at de gør en stor forskel for deltagerne.
Simone Wejlemand, leder i Nordea, havde bestilt en lukket kursus i Digital Kommunikation til sin personalegruppe. Helt uopfordret skrev hun efterfølgende en personlig tilbagemelding til underviseren Kasper Tougård blandt andet disse ord:
”Siden dit besøg har vi øget antallet af Onlinemøder med 7%.
Den feedback mine medarbejdere er kommet med, har taget udgangspunkt i en masse rosende ord til dig.”
Simone Wejlemand uddybede yderligere, hvordan undervisernes små fifs og hvordan kursets redskaber til online-møder gav dem tryghed i at holde online-møder.
Nu ved de - blandt meget andet - hvordan kunden oplever et online-møde, og hvordan de skifter mellem forskellige systemer og platforme.
Denne personalegruppe i Nordea ønskede endda en overbygning af kurset. Det har FU dog ikke på hylderne endnu, men det overvejer vi – og indtil videre kan vi som altid tilrettelægge et skræddersyet forløb 100% tilpasset jeres behov.
Tak for ordene og god ferie til Kasper og hans kolleger samt Simone og hendes afdeling.