Bæredygtig kundedialog - erhverv


Bliv en frontløber, der er med til at løfte de små og mellemstore virksomheders indsats indenfor bæredygtighed. Som erhvervsrådgiver kan du gøre en stor forskel. For den enkelte kunde, for dit pengeinstitut og for den bæredygtige omstilling.

Om uddannelsen

Dato 3. feb. 2025 – 20. maj 2025
Varighed 4 dage
Forløbet består af 4 moduler og 3 selvstudier af 4-6 timers varighed
Sted Trinity Hotel og Konferencecenter
Målgrupper
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Finanskompetencepuljen
8.000 kr.
10.000 kr. for ikke-medlemmer.

Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetence-puljen. Der er dog midlertidigt stop for bevillinger fra Finanskompetencepuljen indtil 1. marts 2025.
Koordinator Turid Danielsen
8993 3280 / tda@finansudd.dk
Underviser Bjarne Klitgård Hallstrøm

Du bliver klogere på ESG, verdensmål og bæredygtighed, og du bliver klædt på til at bruge din viden til at gøre en forskel i hverdagen.

Bliv en bedre sparringspartner for dine erhvervskunder

Bæredygtig kundedialog – erhverv klæder dig på til at kunne sparre med dine erhvervskunder om bæredygtighed. På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.

Du lærer at stille spørgsmål, starte dialoger og give rådgivning til SMV’er om forskellige aspekter af bæredygtighed – for eksempel klima- og ESG-rapportering, verdensmål og cirkulær økonomi.

Desuden bliver du klogere på, hvilke muligheder dine kunder har for yderligere hjælp og sparring om bæredygtighed.

Uddannelsen er for dig der...

… er erhvervsrådgiver eller erhvervskundechef, eller dig der på anden måde arbejder med rådgivning af mindre og mellemstore virksomheder.

Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetencerne til at anvende den viden i praksis. På forløbet bliver du ikke en bæredygtighedsekspert, men du bliver klædt på, så du kan gøre en reel forskel for dine kunder.

Datoer

3. februar 2025: Modul 1: Kick Off (Online)

27. februar 2025: Modul 2: Viden om bæredygtighed (Trinity Hotel og Konferencecenter)

10. april 2025: Modul 3: Bæredygtig dialog i praksis (Trinity Hotel og Konferencecenter)

20. maj 2025: Modul 4: Din videre rejse (Online)

Datooversigt PDF

Uddannelsens opbygning

Få overblik over modulerne.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Uddannelsens opbygning

Indhold på modulerne

Det arbejder vi med på de forskellige moduler.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Indhold på modulerne

Jeg er meget tilfreds med hele forløbet. Jeg har fået et bedre overblik og en større forståelse for min rolle som leder og rådgiver. Der er masser af læring at få på Bæredygtig kundedialog – erhverv. Nu kan jeg bringe bæredygtighedsbudskabet i mine kundesamtaler, være en frontløber i filialen og ikke mindst motivere mine medarbejdere til at forstå vigtigheden af bæredygtighed.

Finn Pedersen, Filialdirektør, Lollands Bank

Finn Pedersen

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os