Du bliver klogere på ESG, verdensmål og bæredygtighed, og du bliver klædt på til at bruge din viden til at gøre en forskel i hverdagen.
Bliv en bedre sparringspartner for dine erhvervskunder
Bæredygtig kundedialog – erhverv klæder dig på til at kunne sparre med dine erhvervskunder om bæredygtighed. På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.
Du lærer at stille spørgsmål, starte dialoger og give rådgivning til SMV’er om forskellige aspekter af bæredygtighed – for eksempel klima- og ESG-rapportering, verdensmål og cirkulær økonomi.
Desuden bliver du klogere på, hvilke muligheder dine kunder har for yderligere hjælp og sparring om bæredygtighed.
Uddannelsen er for dig der...
… er erhvervsrådgiver eller erhvervskundechef, eller dig der på anden måde arbejder med rådgivning af mindre og mellemstore virksomheder.
Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetencerne til at anvende den viden i praksis. På forløbet bliver du ikke en bæredygtighedsekspert, men du bliver klædt på, så du kan gøre en reel forskel for dine kunder.