Det får du ud af uddannelsen
Du arbejder med konkrete kundesituationer fra hverdagen, som udvikler dit digitale mindset og din værktøjskasse. Du får sparring fra de øvrige deltagere og fra underviserne.
Det får din virksomhed ud af det
I får en medarbejder, som forstår kundens behov i en digital hverdag, hvor kunstig intelligens er en del af medarbejderens og kundernes hverdag. Medarbejderen har indsigt i den nyeste udvikling (AI-chatbots), og kan udnytte de digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe yderligere fokus på forretning med kunderne.
Den bedste, samlede kundeoplevelse
Du lærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet i en digital hverdag. Ikke kun tiden, som involverer personlig kontakt, men også den tid, hvor kunden er digitalt selvhjulpen via apps, mobil bank og Teams. Kunderne vil fremover være forberedt via AI chatbots (fx Copilot).
Du lærer også at styrke kunderelationen gennem kunderejser og ved at arbejde med de danske bankkunders arketyper – ud fra et digitalt synspunkt.
Du lærer blandt andet:
- Hvordan du skaber forståelse for den digitale udviklings påvirkning af kundeoplevelsen
- Hvordan du bruger de digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
- Hvordan du skaber nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
- Hvordan du styrker din egen nysgerrighed på de digitale muligheder herunder AI og chatbots,
- Hvorfor du skal se den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til din kunde
Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler dit tankesæt og din værktøjskasse.
Målrettet og gratis via puljen
Forløbet er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt. Forløbet strækker sig over 2-3 måneder med selvstudie/forberedelse og 3 dage med fysisk fremmøde. Det er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen.