Den excellente kunderelation
i en digital hverdag


Som rådgiver skal du forstå dine kunders behov i en hverdag med kunstig intelligens. For også med alle de digitale muligheder, skal der være en personlig relation.

Om uddannelsen

Dato 12. mar. 2025 – 29. apr. 2025
Varighed 3 dage
Mødetid kl. 9-16. Ingen overnatning.
Flere hold Se datoer
Sted København
Målgrupper
Privatrådgiver
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Finanskompetencepuljen
8.000 kr.
10.000 kr. for ikke-medlemmer.

Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetence-puljen. Der er dog midlertidigt stop for bevillinger fra Finanskompetencepuljen indtil 1. marts 2025.
Koordinator Louise Kirch Svendsen
8993 3270 / lks@finansudd.dk
Underviser Anders Nørgaard

Det får du ud af uddannelsen

Du arbejder med konkrete kundesituationer fra hverdagen, som udvikler dit digitale mindset og din værktøjskasse. Du får sparring fra de øvrige deltagere og fra underviserne.

Det får din virksomhed ud af det

I får en medarbejder, som forstår kundens behov i en digital hverdag, hvor kunstig intelligens er en del af medarbejderens og kundernes hverdagMedarbejderen har indsigt i den nyeste udvikling (AI-chatbots), og kan udnytte de digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe yderligere fokus på forretning med kunderne.

Den bedste, samlede kundeoplevelse

Du lærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet i en digital hverdag. Ikke kun tiden, som involverer personlig kontakt, men også den tid, hvor kunden er digitalt selvhjulpen via apps, mobil bank og Teams. Kunderne vil fremover være forberedt via AI chatbots (fx Copilot).

Du lærer også at styrke kunderelationen gennem kunderejser og ved at arbejde med de danske bankkunders arketyper  – ud fra et digitalt synspunkt. 

Du lærer blandt andet:

  • Hvordan du skaber forståelse for den digitale udviklings påvirkning af kundeoplevelsen
  • Hvordan du bruger de digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
  • Hvordan du skaber nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
  • Hvordan du styrker din egen nysgerrighed på de digitale muligheder herunder AI og chatbots,
  • Hvorfor du skal se den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til din kunde

Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler dit tankesæt og din værktøjskasse.

Målrettet og gratis via puljen

Forløbet er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt. Forløbet strækker sig over 2-3 måneder med selvstudie/forberedelse og 3 dage med fysisk fremmøde. Det er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen.

Datoer

Mødetid kl. 9 - 16 alle dage. Morgenbrød kl. 8.30.

12. marts – 13. marts 2025: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (København)

29. april 2025: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (København)

30. april – 1. maj 2025: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (Skanderborg Park)

16. juni 2025: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (Skanderborg Park)

Datooversigt PDF

Gode perspektiver for AI. Jeg er nysgerrig efter at lære mere om AI og snakke om det med mine erhvervskunder. Jeg vil også anbefale forløbet til dem, som endnu ikke har så stort kendskab til det digitale.

Martin Jelstrup Christophersen, Erhvervskunderådgiver, Spar Nord

Martin Jelstrup Christophersen

Hør Nicklas Elkjær fra Jyske Bank fortælle, hvorfor han har taget uddannelsen "Den excellente kunderelation i en digital hverdag". 

Inviter hele afdelingen med

Tag hele afdelingen på forløbet – gratis via Finanskompetencepuljen. Få en fælles forståelse for AI, kunderelationer, den digital udvikling og de forandringer, der sker i sektoren lige nu.

Sparring, faglige drøftelser og deling af erfaringer på tværs er med til at skabe værdi. Kontakt Anders Nørgaard for at høre nærmere.