Salgsledelse i praksis


Vil du være blandt landets bedste salgsledere og kunne omsætte salgsledelse til praksis? Vil du blive bedre til at coache og give sparring til dine medarbejdere, så de holder endnu bedre kundemøder, og I sammen øger salget og kundetilfredsheden i afdelingen?

Om uddannelsen

Varighed
11 dage
Målgruppe
Leder
46.300 kr.
61.550 kr. for ikke-medlemmer.
Prisen er eksklusiv ophold og forplejning.
Interesseliste
Styrk din virksomhed og dine salgsledere med et salgsforløb, der er skræddersyet jeres situation og behov. Vi står klar til en dialog om, hvordan vi kan hjælpe jer videre.
Kontakt Dag Kristiansen
Kontakt os for at tilmelding til interesseliste.
Koordinator Louise Kirch Svendsen
8993 3270 / lks@finansudd.dk
Fagansvarlig Dag Kristiansen
Læs mere Læs brochure om Salgsledelse i Praksis

Det får du ud af uddannelsen

Som deltager får du værktøjer til at motivere dine medarbejdere, så de yder en endnu mere professionel rådgivning, der skaber øget salg og samtidig sikrer øget kundetilfredshed.

Du lærer at give og modtage udviklende feedback. Du anvender bevidst dine personlige styrker, kender dit udviklingspotentiale og bruger dette i praksis.

Det får din virksomhed ud af det

I får en salgsleder, som via træning i praksis har lært at prioritere sin tid til salgsledelse og kan hjælpe sine medarbejdere med deres prioritering.
For pengeinstituttet betyder det, at salgslederen evner at udvikle og få de enkelte medarbejderne til at yde deres bedste, hvilket øger medarbejdertilfredshed, indtjeningen og ikke mindst kundetilfredsheden.

Praksisnær uddannelse med dig i centrum

Salgsledelse i Praksis (SIP) er et 9-måneders uddannelsesforløb for nuværende og kommende (salgs)ledere. Træning i praksis, læringsgrupper og sparring/coaching med din mentor er en del af uddannelsens seks moduler inkl. certificering.

På uddannelsen får du teori, som du afprøver i praksis, og du får tid til at reflektere over din egen rolle som leder. Se mere i videoen herunder.

Sådan er uddannelsen opbygget

Få overblik over moduler.

Læs mere Salgsledelse i praksis: Opbygning

Indhold på modulerne

Bliv klogere på, hvad vi arbejder med på de forskellige moduler.

Læs mere Salgsledelse i praksis: Indhold

Fælles sprog for salgsledelse øger resultater og trivsel

"Det skaber bedre resultater og øget trivsel".

Læs mere Fælles sprog for salgsledelse øger resultater og trivsel

Jeg har indført månedlige 1-1 samtaler med alle medarbejdere og har lært de enkelte medarbejdere meget bedre at kende. Det giver mig et meget bedre overblik over ressourcerne i afdelingen, og hvordan vi fordeler arbejdsopgaverne.
 
 

Nadia Brønserud Esmann, Afdelingsdirektør, Middelfart Sparekasse

Nadia Brønserud Esmann

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os