Naviger i DORA-forordningens krav og forstå, hvordan du håndterer dem.
Er du helt klar til DORA’s mange krav om processer, vurderinger og indberetninger? På temadagen får du håndfaste tips til, hvordan du kan være med at håndtere kravene.
Dato | 2. december 2024 |
Tidspunkt | 9:00-16:00 |
Sted | Skanderborg Park |
Målgruppe |
Fagspecialist
|
4.688 kr.
5.946 kr. for ikke-medlemmer.
Prisen er inklusiv ophold og forplejning
|
Koordinator |
Tina Bæhrenz Damgaard 8993 3288 / tbd@finansudd.dk |
Fagansvarlig | Thit Larsson Holmbo |
Læs mere | Program (pdf) |
På temadagen den 2. december i Skanderborg møder du en række eksperter inden for forskellige områder af DORA, som kan give dig råd til, hvordan du bedst muligt implementerer forordningen i dit eget pengeinstitut.
Vi kommer forbi håndteringen af en række kravene i forordningen, som du får værktøjer til at gå hjem og arbejde videre med. På temadagen får du også mulighed for at møde andre, som du kan sparre med om dine opgaver på området.
På temadagen vil forskellige typer af eksperter dele deres viden om, hvordan du kommer i mål med flere af forordningens krav og hvilke vurderinger, du skal træffe undervejs.
Du kommer hjem med inspiration til, hvordan du håndterer flere af DORA’s krav, herunder hvordan du:
På temadagen kan du også høre Finanstilsynet fortælle om deres forventninger til pengeinstitutternes implementering.
Hvis du skal forstå og håndtere DORA, er temadagen noget for dig. Du kan arbejde i IT, compliance, risikostyring eller en lignende stilling, hvor en af dine opgaver enten er at håndtere eller forstå håndteringen af DORA.
Kort sagt er temadagen relevant for de medarbejdere, som arbejder med DORA-forordningen, og som gerne vil være bedre understøttet til at håndtere den, når den træder i kraft d. 17. januar. Vælger I at deltage flere fra samme pengeinstitut vil det blot danne et fælles fundament for jeres videre arbejde.
Hvis I kommer flere fra samme virksomhed, får I rabat. I får 15 % rabat på deltager nr. 2 og 25 % rabat på deltager nr. 3 og derover.